Saturday, February 5, 2011

Back to school...


Yup...esok sekolah sudah mau bukak~~ Aku pun akan start posting baru, Otorhinolaryngology atau nama mesranya Ear, Nose and Throat..3 minggu je beb..Semua dok cakap posting ni sangat la free. Tapi I will not take it for granted. Since it's 3 weeks, so sepatutnya aku boleh pulun habis posting nih..., Tak mo lagi jadi macam Ophtalmology posting ari tuh...serik..

Apa aku buat time cuti?? Hahaha..membangkaikan diri di rumah. Tak banyak keluar pon. Aku banyak dok umah tengok TV, makan, minum, tengok Anime. Tapi puas siot!! lama dah x boleh wat benda2 macam ni. Di sini aku ingat mengucapkan terima kasih kepada Mohammad Nur Amin, Khairulanam, dan mereka-mereka yang telah memenuhkan external hard disc aku. Sampai nak naik muntah aku tgk movie dan anime kat rumah.. PUAS!!!

Dalam happy2 ni, aku agak terkilan jugak ah~~ Aku ingat kawan baik aku xmo kuar jejalan ngan aku~~ rupanya die sakit~~ adeh~~ Sian betol... dah la x bagitau.,. dok senyap jer macam tuh~~ Dengan ini saya ingin beikrar, takkan lagi bersikap serkap jarang dan penjual ikan *selfish terhadap kawan-kawan saya.. Cepat-cepatlah sembuh yer... Dah nak exam nih~~ Doa banyak2..aku pon tolong doa sekali~~

Baiklah pembaca-pembaca sekalian..I have things to do...till next time k??

p/s: I'm currently looking for any male duet songs for Malam Graduasi PPSP...and still looking for my duet for the night. Any suggestion please do tell me k??? Muah2 xox~~

3 comments:

  1. nice blog...hope sudi singgah pondok buruk saye
    ---->http://lifeisunpredictable91.blogspot.com
    thanxx

    ReplyDelete
  2. ko mmg selfish wan..sedeyh aku..huk3

    ReplyDelete
  3. bla la ko...aku selfish konon~~ xmola..mau jual benda lain~~haha

    ReplyDelete

Maghi menyumpah kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...