Tuesday, June 28, 2011

Mimpi jadi kenyataan


Tengok circle merah tu~~
Assalammualaikum..

apa khabar semua? harap sentiasa dirahmati oleh Allah dan berbahagia disamping keluarga. Tanggal 28 Jun 2011. Hari ni umur aku meningkat kepada 23 tahun. makin tua kan? hoho..

Asalnya xmo bagitau semua orang yang hari lahir aku jatuh pada hari ni. Sedih sebab selalu ada kat rumah time nie..tak tau macamana..ramai pulak yang tau dan wish aku. Alhamdulillah. terima kasih sebab ingat akan aku.

Dalam banyak2 wish...ada satu ni yang aku paling suka. Terima kasihla cik naddo sarip yang request kat Siti Nurhaliza..ulang suara yer, Siti Nurhaliza untuk wish birthday aku..

Perghhh....memang bulan jatuh ke riba la..menjerit aku jap kat bilik...

Terima kasih semua. x kesahla siti ke, situ ke, sini ker..anda semua adalah sebahagian daripada hidup aku..terima kasih kerana menjadikan hidup aku berwarna warni..

p/s: sila jangan jeles~~ini kenyataan beb~~

1 comment:

Maghi menyumpah kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...