Friday, December 12, 2008

Wedding in Kelantan...

Pengantin baru Keluarga Adlina

Beberapa minggu yang lepas...Adlina, my Kelantanese friend invited me and a few friends to her sister's wedding..And I was like..ok..i'll go..x kesah pon luangkan masa beberapa jam even though i have exam just around the corner..hehe..biasalah..student medic kan flexible..hoho..

So, around 1pm, My nenek, Nira called me..asking why i was not in the wedding ceremony where i was supposed to be? The fact is, I forgot! haha...Terkocoh-kocohla aku tukar baju..mesej Bob and Andy to inform about the forgotten wedding..Dah 10 minit masa berlalu lepas aku mesej dorunk..aku pon pi la cek satu2, dah tukar baju ke blom..perghhh..sebagaimana yang disangkakan, memang dorang tak gerak seinci pon..hampagas betul!!..orang nak cepat dia bley memain plak..


Apa-apa pun, kami selamatlah sampai ke rumah Ina. Bukan setakat tu, kita orang sempat makan, berborak, mengumpat, mengata dan yang sewaktu dengannya..wawawa..Takdela, gurau jer..Anyway, nenek Nira dah balik dah masa ni..ntah apa alasan die aku pon x tau..Tapi rugila..tak dpat tgk pengantin..hohoh


Tema perkahwinan kakak Ina hijau kali ni (macam die pernah kawin sebelum ni pulak..wakakaka)...So, most of the family wore green..wow..macam dalam hutan..hehehe..Anyway, ni la first time aku tgk Ina make-up..sempat lagi kita orang usik, untuk ******* ke??..wawawawa...Statement yang selalu artis Malaysia pakai: Kami takde pape hubungan..kawan jer..wakakakaka..


Lama dah aku tak pergi majlis-majlis macam ni..Last time masa aku sekolah lagi rasanya..Punyerla lama..tu yang aku rasa teruja bila dijemput datang ke majlis macam ni..Macam kera hilang anak la katakan..hohoo..Boring-boring berborak kat luar..Ina ajak masuk dalam rumah..tgk pelamin pengantin..perghhh..lawa siot!!! Aku ingat nak wat lagi grand time aku kahwin nanti..wakakaka...


Tengah-tengah dok menghayati pelamin yang cantik tu, tetiba plak Abang Ina suruh jadi pengangkat hantaran daripada pihak pengantin lelaki..Pe hal pulak ni kan? Aku datang sebagai tetamu..Tapi orang dah mintak bebaik kan..nak wat camana? Frankly speaking, aku memang nak angkat hantaran sebenarnya!!..wawawawa..pelik pulak bila aku n Andy yang memang takde tali hubungan kekeluargaan dengan Ina, tetiba angkat hantaran..Kami berdua plak tu lelaki..waaaaaaa...


Anyway, memang pengalaman yang x dapat dilupakanla..Satu yang nak tanya Ina ni, kompang mana cik Ina oooiii..??? Tak meriahla xde kompang..Lain kali kita-kita jela yang main kompang..ko lead ok??
hohoho..

Thanks for the invitation..I really appreaciate it..at least for a few hours..i can deviate my mind from this devastating exam,...

Kembali ke mod EXAM!!!!


p/s: Jgan amik hati yer? ini hanya nukilan seorang lelaki bernama HAZWAN tak x berniat pun nak sakitkan hati sesapa..wawawa..hanya gurauan semata-mata..



No comments:

Post a Comment

Maghi menyumpah kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...