Saturday, June 20, 2009

Kesakitan yang amat...


Aduh..sakitnya...

Orang cakap dalam banyak-banyak sakit..sakit gigi adalah yang paling tak boleh tahan (orang cakapla..haha)...Lama dah aku tak merasa kesakitan sebegini. aduh...sakitnya Allah jela yang tahu..

Kenapa ini berlaku? Bak kata doktor-gigi-dalam-progresi atau lebih dikenali Ira..kemungkinan besar ini disebabkan gigi 3rd molar aku nak keluar? waaa.. Tumbuh gigi lagi ke? Dahlah doktor cakap gusi aku n dah 'sesak' sangat. Tengok sahaja barisan gigi aku yang 'lawa'..haha.. Ira cakap ia akan mengambil masa seminggu..baru elok..Ya Allah..sminggu ke? sesaat pun aku rasa tak boleh tahan..

Tidak mengapa..nak buat macam mana..benda dah jadi..

Ada sesiapa kat sini ada 'pain killer'?

p/s: aku ni penakut nak jumpa doktor gigi..wawawa

1 comment:

  1. aii, skali aku misdiagnose malu ja aku 3_3 pegi minta painkiller la. kasi ARF skali :D

    ReplyDelete

Maghi menyumpah kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...