Friday, January 28, 2011

Me Again Amigos~~

Alhamdulillah..

Pagi ni baru sampai dari Kelantan..bas lewat satu jam semalam..penat tunggu sorang-sorang kat stesen bas.. hoho..tapi puas sebab dapat jumpa mak, ayah..lama x jenguk dorunk...

Lama kan tak tulis kat sini?? Bukan merajuk..cuma malas dan kesempitan waktu... Ada banyak cerita yang berlaku sejak setahun yang lepas.. Aku kini lebih matang, lebih yakin dengan apa yang aku lakukan... Cuma ada beberapa perkara yang aku rasa x patut untuk diluahkan dan dipamerkan untuk bacaan umum. Cukup aku katakan..I've had my time..Let bygones be bygones...

Rama yang bertanya, kenapa status aku di Facebook seakan-akan orang yang sedang bersedih...Percayalah..apa yang aku tulis benar belaka...Aku xkan tulis hanya untuk mendapatkan perhatian ramai. Aku xda Histrionic Personality Disorder..haha..

Kenapa aku tulis begitu?? Biarlah Allah dengan aku sahaja yang tahu...

Well guys..I'm back..Lets celebrate it together...

2 comments:

Maghi menyumpah kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...